Selasa, 2 September 2014

Interview lagi...

Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera kawan-kawan semua,


Beberapa minggu lepas,saya menghadiri temuduga kenaikan pangkat di HQ TNB Bangsar.Kali ini saya di temuduga untuk kenaikan ke Program Pembantu Tadbir dan Penyelenggaraan Stor.


Untuk temuduga kali ini, saya akui sangat2 saya amat tertekan,walaupun sebelum saya ada seorang kawan yang akan di temuduga awal sehari dan seorang lagi keesokannya selepas saya,tetapi perasaan takut boleh di katakan 100% dalam diri saya.


Mungkin sebab saya kurang persediaan,ini kerana saya dapat panggilan temuduga kurang dari seminggu, dengan jadual kerja yang padat ia menyukarkan saya untuk membaca apa jua berkaitan dengan jawatan yang di pohon.Cuma terima kasih banyak2 kepada Pembantu Tadbir Kanan saya yang banyak memberi tunjuk ajar kepada saya.Dengan sedikit bekalan ilmu yang di berikan,saya dapat menjawab soalan panel2 penemuduga dengan sebaiknya.


Doakan kejayaan saya untuk jawatan baru yea.Saya juga menunggu untuk panggilan ke Program NEXT untuk staff TNB yang tidak berjaya pada temuduga tahun lepas,InsyaAllah jika kekosongan jawatan di buka antara Bulan September dan October ini,saya pasti akan memohon.Kepuasan saya adalah mencuba sesuatu yang baru sehingga saya pasti ia adalah kebahagiaan saya.InsyaAllah...


Amin...

Tiada ulasan: