Khamis, 1 Mei 2014

Selamat Hari Pekerja

Assalammualaikum wbt...Salam Sejahtera...

Genap sebulan saya tak menulis dekat blog saya.Ya Allah,hanya Dia yang mengetahui kesibukan saya.Novel-novel pun tak sempat di sambung,idea banyak mencurah-curah,tapi masa tak ada.Novel juga byk  lom sempat upload.

Oleh kerana sebulan tidak menulis di sini,pelbagai aktiviti dan banyak benda terjadi.Insya Allah jika di berikan ruang,sampai masa saya akan menulis panjang lebar...moga coretan saya ada yang sudi membacanya...Amin.

Saya baru sahaja sampai dari kampung,sebenarnya saya baru saja balik dari PWTC 2 hari lepas.Ke Pesta Buku Antarabangsa 2014.Seronok, tak sedar sebelah tangan habis memborong novel.Insya Allah,ada rezeki next time saya ingin ke sana lagi.

Saya ingin ucapkan Selamat Hari Pekerja untuk semua warga Malaysia yang bekerja.Bukan hari ini sahaja kita menyambut Hari Pekerja, setiap hari adalah Hari Pekerja.Bekerjalah kita dengan sebaik-baiknya serta jadikan ia satu ibadah di dalam kita berbakti kepada bangsa dan negara,Insya Allah,Amin.

Oklah,nanti bila free saya mencoret lagi,ada kerja perlu di siapkan...Wassalam

Tiada ulasan: