Rabu, 5 Mac 2014

Salam Buat Semua

Assalamualaikum wbt,

Alhamdulillah masih di beri kesempatan untuk bernafas lagi.Bulan 3 bagi tahun 2014, sekejap sahaja masa berlalu.Bulan ini, bulan yang di tunggu oleh saya.Penghujung bulan nanti genaplah usia perkahwinan saya dan suami 6 tahun.

Sekejap sahaja masa berlalu, tahun hadapan abanglong dah darjah 1.Dulu saya ingat lagi, doktor dekat sebuah klinik swasta di Bangi kata saya mengandung luar rahim, tapi hati saya kuat katakan TIDAK!Akhirnya abanglong lahir, cuma terlebih awal sedikit dari tarikh ditetapkan, tapi kerana berat abanglong ok, abanglong tak perlu masuk wad.Syukur alahamdulillah.

Tahun ni abanglong sekolah dekat Nuri Education, seronok sangat dia.Boleh di katakan setiap hari dia nak pergi sekolah, anak oh anak.Insya Allah tahun hadapan adik pula akan menyusul bersekolah di sana.Di harap adik juga seperti abanglong, suka ke sekolah.

Alhamdulillah juga kerana tahap kesihatan adik juga semakin baik, cuma muka adik sedikit cengkung, kesan ubat agaknya.Sekarang makin aktif, asyik bercakap sahaja.Semua orang dia nak sayang, dia nak comel-comelkan...keletah dia kadang-kadang buat saya dan suami geli hati.Makin nakal...
Cuaca sekarang juga sukar di jangka, panas sahaja.Dah lama tak hujan.Kalau basuh baju memang cepat jer kering, suka saya.Tapi panas sangat pun tak juga boleh, moga cuaca di luar sana kembali seperti biasa,Insya Allah.Mari kita sama-sama doakan yea.

Saya sudah mula sibuk asyik berkampung di UTM sahaja untuk menyiapkan segala tugasan.Subject yang saya ambil juga tinggal tak banyak, tak sabar nak habis cepat.Insya Allah tak lama lagi saya akan sibuk buat Projek Sarjana Muda, moga saya dapat laksanakan tugasan ni dengan sebaik-baiknya.Amin.

Pendaftaran untuk kelas belajar blog masih dan sentiasa di buka.Jika ada kawan-kawan yang ingin join saya untuk belajar membuat blog, amat-amat saya alukan.Pendaftaran boleh di buat melalui saya terus.Tenaga pengajar yang berkemahiran dan berkaliber sentiasa boleh membantu anda semua.Jangan ketinggalan dan lepaskan peluang keemasan ini.

0197676461
Wassalam.

Tiada ulasan: