Selasa, 7 Januari 2014

Salam Isnin

Agak lama saya  tidak mencoret di dalam blog saya ini, kesibukan dan keadaan kesihatan kurang memuaskan memaksa saya jarang mengupdate apa yang berlaku.Tetapi bukan saya langsung tidak membuka blog,saya sentiasa online setiap hari,cuma jarang update apa-apa info menarik.Masa sangat limited dan ia membataskan pergerakan saya untuk beberapa minggu ini.


Selain itu,beberapa minggu ini saya sibuk dengan Final Exam untuk this semester, maklumlah saya ambil subject kejuteraan,so kena tingkatkan usaha lebih sikit supaya tak kecundang untuk meraih apa yang di inginkan.

Untuk permulaan tahun baru ini kesibukan boleh di katakan di tahap tertinggi untuk kamus hidup saya,tetapi alhamdulillah saya cuba untuk menguruskan dan menyusun segala rencana dengan sebaik-baiknya.Banyak saya ingin kongsikan dengan kawan-kawan tetapi mungkin akan mengambil masa sedikit untuk update apa-apa info dari saya.

Akan tetapi,pendaftaran untuk belajar membuat blog masih di buka dan sentiasa di buka. Dapatkan Promosi hebat untuk Bulan Januari 2014.Satu kerugian jika kita tidak mempelajarinya.PM saya atau cikgu online saya Puan Anys Idayu Zakaria melalui blog ;

0197676461

Tiada ulasan: