Selasa, 3 Disember 2013

SALAM PAGI ISNIN

Assalamualaikum wbt..Selamat Pagi...
 
Hari ini second day bulan December, wah makin cepat masa berlalu.Kejap saja dah nak masuk tahun 2014.Azam kawan-kawan semua dah tercapai ker?Alhamdulillah azam saya tercapai untuk tahun ni, moga next year azam baru akan tercapai juga.Nanti kita cerita pasal azam yea.
 
Semalam adalah ulang tahun kelahiran En Suami tersayang, dah makin bertambah usianya.Moga En Suami bertambah matang dalam semua perkara, sihat selalu, menjadi nakhoda untuk kami sekeluarga.Saya beruntung kerana mempunyai suami yang memahami dan menjadi tulang belakang untuk saya terus berjaya.I Love You So Much Sayang!!!
 
Hari ini saya busy sikit, sebab nak uruskan perihal temuduga pada khamis nie.Doakan kejayaan saya yea.Saya berharap saya boleh buat yang terbaik dan menjadi yang terbaik di mata suami dan anak-anak.InsyaAllah...
 
Wassalam.

Tiada ulasan: