Sabtu, 30 November 2013

SESI TEMUDUGA KENAIKAN PANGKAT

Alhamdulillah Syukur Ke AtasNya kerna saya di beri kelebihan dan kegembiraan untuk menapak setapak lagi ke hadapan di dalam kerjaya saya.Mesti kawan-kawan ingat lagi saya pernah bercerita saya menghadiri Taklimat Kerjaya untuk kenaikan pangkat ke Eksekutif bulan lepas.Selepas saya menghadiri taklimat tersebut, saya kena menjawab soalan mengenai Ujian Profile Diri melalui Harrison Assessment.Alhamdulillah saya dapat menjawab soalan tersebut dengan sebaik-baiknya.
 
Khamis minggu depan adalah tarikh penentu dan masa itulah saya akan melalui setapak lagi untuk melangkah ke alaf baru.Doakan kejayaan saya agar saya dapat apa yang saya impikan,andai jika saya sangkut di medan ini, saya redho.Mungkin sekurang-kurangnya saya ada pengalaman untuk menghadiri temuduga yang boleh saya kategorikan sangat complicated sedikit.
 
Untuk tempoh seminggu dua ini saya sibuk menghafal apa jua berkaitan TNB, in English tau kawan-kawan.Di samping itu saya juga akan menghafal untuk Test 2 bagi paper Pengenalan Kepada Kejuruteraan Industri minggu depan.Wah..memang banyak saya kena hadapi nanti.Selepas itu saya akan turun lagi ke Kuala Lumpur bersama kawan-kawan untuk Penilaian Prestasi.Ini belum lagi Lawatan Teknikal Ke TNB Mersing pada pertengahan Bulan December nanti.Memang saya sibuk, tapi kesibukan ini mengajar saya untuk manage time dengan sebaik-baiknya.
 
Saya juga tengah menghasilkan sesuatu, InsyaAllah walaupun ia memakan masa, tapi saya berharap kelahiran first baby saya akan dapat tempat di hati semua.Doakan yea..Kejayaan itu akan dapat di capai apabila kita berusaha.
 
Wassalam.
 
 

Tiada ulasan: