Ahad, 10 November 2013

Salam Tengahari

Assalamualaikum,

Agak lama saya tidak mencoret, kesibukkan terlampau..traffic blog terus merundum..huhuhu..apa boleh buat,masa kurang sesuai untuk mencoret.

Sekarang saya berada di pejabat, masih bekerja lagi.Untuk tempoh beberapa minggu ini saya menunggu email untuk panggilan interview Eksekutif TNB, walaupun persediaan masih belum di lakukan kerana sibuk.Apa boleh buat yea...

Oleh kerana saya terlalu sibuk, follow up anak di KPJ Abdul Samad, Johor Bahru selepas keluar hospital pun saya lupa.Aduhai, nasib ubat ada, so continue buat sementara waktu.

Tapi, anak-anak saya susah nak makan sekarang..kalau kawan-kawan ada cara bagaimana atasi masalah nie, boleh kongsi dengan saya tak?Yang abang memang dah susah makan, yang adik bila berjangkit dengan abang, terus makan susah.Kena paksa...Saya kena google nie cari cara atasi masalah ini.

Oklah nanti saya sambung lagi. Kita jumpa lagi di next coretan yea.

Wassalam.

Tiada ulasan: