Isnin, 18 November 2013

SALAM TENGAHARI DI HARI AHAD

Assalamualaikum,

Hari ini saya bekerja petang.Memang busy beberapa hari nie sehingga blog tak terusik.Bila free, saya akan update seberapa banyak info.Inilah saya yang terlalu busy dengan aktiviti harian.Alhamdulillah masih di beri kesihatan yang baik OlehNya, cuma badan sahaja lenguh-lenguh, mungkin sebab penat sangat.

Beberapa hari lepas anak sulung saya demam.Saya ada ceritakan di dalam entri sebelum ini.Pagi tue, saya urut satu badan dia, niatkan dalam hati moga abanglong sihat dan dijauhkan dari penyakit.Alhamdulillah esoknya terus badan dia siht dan sehingga hari ini dia berselera makan.Mungkin betul kata kawan-kawan, abanglong demam urat sebab kaki abanglong sejuk macam air batu.

Tetapi selepas urut abanglong, sehingga hari ini badan saya pula sakit-sakit, bisa-bisa.Tapi tak mengapa, janji abanglong sihat sentiasa.Ibu sanggup berkorban apa sahaja untuk anak-anak iu.Moga ibu juga di beri kesihatan yang baik untuk sama-sama menjaga anak-anak iu,InsyaAllah.

Oklah, nanti saya sambung lagi.Kita jumpa di lain coretan yea.

Wassalam.

Tiada ulasan: