Rabu, 6 November 2013

Salam Petang

Alhamdulillah dapat jua saya mencoret di dalam blog walaupun masa amat terhad.Dengan keadaan diri yang kurang sihat (termasuk hero-hero), saya gagahkan jua untuk mencoret.

Dalam beberapa minggu ini saya amat sibuk dengan pelbagai urusan, tidak kira dari segi kerja, rumahtangga dan juga sebagai pelajar.Mungkin di sebabkan ini saya kurang bermaya, terlalu penat sehingga masa makan kadangkala terlepas (jangan jadi macam saya yea, jaga pemakanan dan kesihatan walaupun sibuk).

InsyaAllah selesai beberapa perkara dalam minggu ini, saya sedikit lega.Tapi saya still ambil supplement dan banyak minum air kosong supaya saya bertahan.Penat macam mana, semua ini saya tetap kena lalui.

Oklah,nanti kita sambung lagi yea.

"Jaga diri, jaga tingkahlaku, jaga tutur kata dan jaga harga diri"

Wassalam

Tiada ulasan: