Selasa, 19 November 2013

ORDER CAKE

Hai kawan-kawan, Assalamualaikum,

Hari ini saya nak bercerita serba sedikit berkenaan dengan KEK.Siapa suka makan kek?Di mana nak mencari orang yang buat kek sesedap Secret Recipe, SDS atau apa sahaja jenama kek yang popular sekarang nie?HALAL atau tidak?Semua itu perlu di ambil kira.

Saya suka order kek dengan seorang kakak nie (merangkap wife member satu office).Memang sedap,puas hati kalau order dengannya dan yang penting HALAL!!!.

Saya memang regular customer, maklumlah satu keluarga hantu kek.En Somi suka Butterscott , saya suka Snow Cheese, hero-hero suka Chocolate Cake.Memang pelbagai jenis kek yang ada, yang kakak nie boleh buatkan.Kalau nak kek ice cream pun ada tau.

Kepada kawan-kawan yang nak order dan nak cuba rasa kek kakak nie, silalah ke Fb beliau, cari   Ima Ramli (https://www.facebook.com/ima.ramli) atau
hubungi beliau di 0127382720
Kakak nie rumah dia dekat Permas Jaya.
Dia memang bisnes dari rumah, suri rumah tangga sepenuh mata.

Oklah, sesiapa ingin maklumat lanjut berkenaan kek kakak ini, sila hubungi saya (pun boleh)












Wassalam.

Tiada ulasan: