Rabu, 9 Oktober 2013

Terima Kasih

Assalamualaikum,

Terima kasih Cikgu Anys yang tidak pernah jemu mengajar saya..banyak saya tanyakan cikgu..hihihi

Bagi yang berminat dengan tudung,blouse,jubah dan seluar, InsyaAllah minggu depan saya cuba upload gambar yang lain.Minggu nie saya busy sangat dengan tugasan dan kuliah serta kerja tidak tentu masa. Masa saya terhad sehingga beberapa hari tidak menulis dekat sini.

Nanti saya nak kongsikan satu story berkenaan En Husband yang mengelikan hati saya dan tidak pernah terfikir dia akan buat begitu. This is a hot topic for me, suka kenakan dia..merah padam muka dia..sori sayang..

Oklah, esok saya bekerja pagi.InsyaAllah jika jadi saya akan ke Bangi menemani En Husband melawat tapak site beliau (selepas habis kerja baru bertolak) dan seterusnya InsyaAllah akan mengambil hero-hero di kampung.. Hero-hero kena jumpa "tokpah" dulu sebelum balik semula ke kampung ahad nie untuk sambutan Hari Raya Aidiladha. Tahun nie saya sekeluarga korban lembu..Nanti saya cerita yea aktiviti semasa raya haji di sana.

Ok,Wassalam dan Good Night,Sweet Dream for All Friends...See You Next Time!

Tiada ulasan: