Ahad, 6 Oktober 2013

Manufacturing Process

Hai, assalamualaikum kawan-kawan..

Semalam saya tak dapat na post apa-apa cerita, busy sangat dengan tugasan yang nak di hantar hari ini. Tugasan Cikgu Anys pun tak buat lagi...nanti yea cikgu, tak sempat semalam, tengok buku jer, nie pun ada yang tak siap lagi, blurrrr tuk soalan yang memeningkan...

Hari nie saya ada kuliah. Proses pembuatan dengan PM Zainal Abidin Ahmad.. subject nie berat, maklumlah belajar pasal pembuatan kejuruteraan..macam manalah diorang nie jadi jurutera ehh, mesti belajar beribu kali ganda dari saya agaknya yea.

Saya nie dulu belajar accounting masa sekolah menengah, ambik diploma pasal technology sambung degree pun benda yang sama. Tue yang lari bidang walaupun masih ada belajar accounting dan masih di Fakulti Pengurusan, tapi still kena ambil kejuruteraan. Nasiblah subject nie tak boleh transfer credit (tak lepas sebenarnya, sikit jer lagi na melepasi kelayakan)...hihihi

Oklah, next time saya post lagi yea. Nak bersiap ke UTM bagi menghadiri kuliah yang sampai pukul 10 malam...huhuhu..tak pernah kelas sampai malam tau, semester nie yang pertama kali..tak per, kejayaan memerlukan pengorbanan. that true!!!

Wassalam.

Tiada ulasan: