Jumaat, 11 Oktober 2013

Friday at Kampung HalamanKu

Assalamualaikum,

Hai kawan-kawan,hari nie saya bizi sangat dengan aktiviti upload segala tudung, blouse dan sebagainya..Sekarang nie tinggal nak upload dekat fb, blog, instagram...banyak juga kerja nak di buat..huhuhu

Lepas siap semuanya separuh kerja, saya tumpu pada aktiviti memasak...pukul 4 lebih baru nak masak lunch,waduh...teruk betul saya nie, lewat sangat memasak..nie di sebabkan bahan untuk membuat "mee bandung" tak cukup...Biasanya, kalau beli barang dekat pasar memang menjadi rutin harian atuk yang pergi membelinya.Nak harapkan saya,memang saya susah untuk pergi ke mana-mana, bila balik kampung memang saya suka duduk di rumah sahaja,nak keluar akan fikir banyak kali...hihihi

Alhamdulillah, percubaan pertama membuat "mee bandung" bolehlah dikatakan menjadi, cuma kena tambah sikit-sikit bahan supaya menjadi lebih umppppphh!!!hehehe..nie angkat bakul sendiri nie.

Oklah, nanti kita sambung lagi yea. Saya ada kerja hendak di buat.

Wassalam.

Tiada ulasan: