Selasa, 1 Oktober 2013

My Self

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Firstly thanks a lot for Cikgu Blog aka Pn Anys, hari nie impian untuk adakan blog sendiri alhamdulillah berjaya.Kena follow step by step untuk terus berjaya nie...hihihi

Saya seorang isteri ,ibu kepada 2 hero, seorang pekerja di sector  badan berkanun and than seorang pelajar di UTM Space...Wahhhh banyak tue seorang, seorang...Alhamdulillah walaupun masa terhad kerana perlu bagi masa tuk semua nie, i am happy because in my life nie selain saya nak berjaya, saya dapat seorang suami yang banyak membantu dan memahami saya.

Saya bekerja ikut shift, waktu bekerja sentiasa tidak menentu, hampir every week saya kuliah, kehidupan rumah tangga saya sentiasa ada pasang surutnya (lumrah berumahtangga),sedangkan lidah lagi tergigit,inikan pula husband and wife...suami banyak memainkan peranan dalam kehidupan, beliaulah yang banyak mewarnai kehidupan rumahtangga kami.

Jika nak bercerita kehidupan seorang isteri, ibu, pekerja dan pelajar amatlah panjang untuk di huraikan..next time boleh story mori g ehhh..

Wassalam

Tiada ulasan: